ناباروری در مردان گونه است؟

تولید مثل (یا باروری) یک مسئله ی ساده و تجربه ی طبیعی برای بیشتر زوج ها است. ناباروری در مردان معمولا به کیفیت و کمیت اسپرم های او مربوط می شود. اگر تعداد اسپرم در هر بار انزال شدن مرد کم باشد یا اسپرم ها کیفیت پایینی داشته باشند، این موضوع که فرزند دار شود سخت خواهد شد، و بعضی اوقات غیر ممکن می شود.

زمانی مرد به عنوان نابارور تشخیص داده میشود که، هر دو زوج آزمایش شوند و مشکل تولید مثل در مرد یافت شود.

ناباروری در مردان چه میزان شایع است؟

ناباروری یک مشکل فراگیر است. در حدود یک زوج از هر پنج زوج نابارور مشکل به تنهایی در مردان می باشد. تخمین زده می شود که در هر 20 مرد یک مرد مشکل باروری به خاطر تعداد کم اسپرم ها در هر بار انزال شدن دارد. هرچند فقط 1 مرد در هر 100 مرد در هر بار ارضا شدن اسپرمی ندارد.

برای اطلاعات بیشتر میوانید به سایت  ناباروری مراجعه کنید

همه چیز درباره ی جراحی ستون فقرات

ممکن است شما هم از درد ستون فقرات رنج ببرید و یکی از راه های بهبودی که ممکن است جراح به شما پیشنهاد کند جراحی ستون فقرات است. در ادامه به ویژگی های این عمل جراحی می پردازیم.

انتخاب جراحی ستون فقرات

هنگامی که در مورد انجام عمل جراحی ستون فقرات فکر می کنید، تمام جنبه های این روش را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را برای خود به ارمغان بیاورید. هر چه بیشتر بدانید، شانس خود را برای انتخاب درست بالا مى برید. مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • جراح
  • مواد مورد استفاده
  • آماده سازی قبل از عمل
  • دوره بهبودی

برای دیدن مطالب بیشتر میتوانید به وبسایت دکتر عبدالحسین پور مراجعه کنید

راه های درمان ناباروری را بشناسیم.

از زمان اولین نوزاد آزمایشگاهی در سال 1978، روش های جدید درمان ناباروری پیشرفت باورنکردنی ای داشته است. بر اساس آمارها، حدود 27000 هزار مورد باروری درون آزمایشگاهی در کشور کانادا در سال 2012 انجام شده است که فقط 5971 مورد آن منجر به تولد نوزاد زنده شده است.

محققان در سراسر جهان به دنبال درمان های ناباروری با درصد موفقیت بالا هستند. از بعضی روش های ساده مانند کاشت نطفه گرفته تا نظریات پیچیده مانند استفاده از DNA سه والد برای تولد نوزاد، به زوج هایی که با ناباروری دست و پنجه نرم میکنند احساس امیدواری میدهند. در اینجا مطالبی در مورد بعضی از روش های اخیر درمان ناباروری و مطالعات راجع به آن ها گرد آوری شده است.

برای دسترسی به مطالب بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.

سریع ترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟

عفونت با ویروس HPV یا زگیل تناسلی شایعترین عفونت منتشره از طریق سکس در دنیاست. امروزه جوانان زیادی را در مطب و کلینیک ارولوژی ویزیت می کنم که مبتلا به زگیل تناسلی شده و با نگرانی جهت درمان زگیل تناسلی مراجعه می نمایند.

در راستای پیشگیری بهتر از درمان است، اطلاع رسانی نحوه ی انتقال ویروس نقش مهمی در جلوگیری از انتقال و انتشار آن دارد.
برای دیدن مطالب بیشتر میتوانید به وبسایت دکتر حسین کرمی ، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید.

متخصص قلب در تهران

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد از بیماری های قلبی رنج می برید. تشخیص بیماری و راه های درمان آن کاری است که باید متخصص قلب و عروق انجام دهد؛ اما  قبل از آن شما باید به یک متخصص خوب در زمینه ی بیماری مربوطه مراجعه کنید. 

برای دانستن انواع بیماری های قلبی میتوانید به وبسایت دکتر هندسی مراجعه کنید.